woensdag 27 februari 2008

Uitwaaien in Zeeland

Op 23 en 24 februari 2008 heb ik met Annemieke Zeeland opgezocht. We hadden een hotel inclusief ontbijt geboekt in Westkapelle. We waren er beiden aan toe. Een weekend alleen maar denken aan wat ga ik eten en hoe krijg ik mijn linkervoet telkens weer voor mijn rechtervoet. Hoe relaxt kun je het krijgen in Zeeland? 

Ik heb weer wat dingen geleerd dit weekend. Hoe vang ik een vis!! Hoe negeer ik een boerend schreeuwend kind tijdens het diner!! En hoe blijf ik wakker op een terras als ik volop in de zon zit met mijn snoet.
We zijn zaterdag gestart met een middagje shoppen in Middelburg. En ja, ik heb een nieuwe zomerjack gekocht. Ik ben een kerk en galerij ingetrokken door Annemieke. Kan ik alvast wennen aan al die culturele uitstapjes tijdens onze rondreis deze zomer!!

Wat is het toch altijd weer genieten om ’s morgens aan te schuiven bij het ontbijtbuffet. Er stond een lange strandwandeling op de planning, dus we hebben flink ontbeten. We hebben nog een kort bezoek gebracht aan Domburg. Annemieke zag direct bij mij een grote glimlach tevoorschijn komen en hoorde mij even zuchten. Ja, sommige plekken daar heb je nu eenmaal heerlijke leuke herinneringen aan. Meer vertel ik niet.
Gewoon even weg, moet ik vaker doen. Wat wordt mijn volgende uitje? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten