vrijdag 14 maart 2008

Dirty dancing op het balkon

Op zondag 9 maart 2008 was de première van deze musical en woensdag zat ik al met een vriendin in het Beatrix Theater Utrecht.
In 1987 was ik al snel terug te vinden in de bioscoop, zwijmelend over een avondje dirty dancing met Patrick Swayze. Wat lang geleden al weer: 17 jaar jong en nog aan het huiswerk. Ik heb deze film denk ik wel 12 keer gezien. Ik kan zo genieten van die heerlijke oude muziek.

Ik heb de laatste paar dagen afgeteld. Zo nieuwsgierig was ik naar de wijze waarop ze het verhaal op het podium zouden overbrengen. We zaten op het balkon, dus goed zicht. Helaas mis je vanwege de afstand wel de mimiek van de spelers. Er zat volgens mij ook maar een handje vol mannen in het publiek, maar dat had ik ook wel verwacht. Het is toch een heerlijke vrouwenfilm en theatervoorstelling.
Het heeft helemaal voldaan aan mijn verwachtingen. I've really had the time of my life!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten