zaterdag 24 mei 2008

Op bezoek bij Dr. Bernhard (Toppers 2008)

Het is het derde jaar dat ik de Toppers bezoek en het blijft leuk. Heerlijk een avondje meezingen, mensen kijken, bekeken worden en swingen op ‘foute’ muziek.
Vorig jaar was ik in een roze stemming, dit jaar is het tijd voor goud en paars. Het is een gouden cowboyhoed en een paars T-shirt geworden met als extra versiering: de boa. Met 3 meiden gaan we met de trein naar Amsterdam. Al die inspanningen maakt natuurlijk dorstig. Tijd voor een wijntje in de trein. Laten we nu toevallig 2 flesjes wijn bij ons hebben. Proost!!
We blijven nog een uurtje op de grond zitten bij de Arena om de andere feestgangers te bewonderen. Dan wordt het tijd om op bezoek te gaan bij Gerard, Gordon en RenĂ©. Met goed zicht op het podium zingen we de hele avond lekker vals mee. De boa’s vliegen alle kanten op en de heupen zitten na het spektakel helemaal los. Bonnie st Claire wil graag buiten spelen. Anita Meijer begint over ‘why tell me why’ en de finalisten van Idols 2008 zingen vol overgave over Proud Mary.

Toppers 2008 vond ik qua muziekkeuze, geluidskwaliteit en presentatie veel beter dan 2007. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij aanwezig. Ik ben benieuwd in welke stemming ik dan ben. Groen, rood of misschien wel zilver!! (Tips  en reacties zijn altijd van harte welkom)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten