zondag 25 mei 2008

Tell it all about Boys (Dolly Dots)

Op zaterdagavond 24 mei lopen we vanuit het huis van Erica richting het optreden van de Dolly Dots: “De Goodbye For Now Tour”. De zaal loopt vol met vrouwen en een handvol mannen. Eén groepje vrouwen komt volgens mij rechtstreeks vanuit het optreden van de Toppers, gezien de haardracht. Veel Anita’s en zelfs een paar oma’s zie ik enthousiast voorbij lopen.
Een groot fan ben ik nooit geweest. Een poster heeft nooit op mijn kamer gehangen. Ik was in die tijd wel een fan van Wham en dacht dat ik met George nog wel een 2e Last Christmas zou beleven (hoe naïef en onschuldig kun je zijn
…).
Ik ben benieuwd of ik alle liedjes mee kan zingen. Er komen veel hits voorbij. Mijn favorieten zijn
“Leila” en “Do you wanna wanna”. We doen ons best om onze consumptiebonnen voor de wijn en het bier op te maken tussen het dansen en zingen door. Bij een medley met voornamelijk andere hits uit de jaren 70 gaat iedereen los. Ik loop richting het podium om de Dots van dichtbij te aanschouwen. Veel (mooie) mannen staan voor het podium mee te dansen. Ook een leuk uitzicht moet ik eerlijk bekennen. Je kunt goed zien dat ze er veel plezier in hebben. Ze zien er na al die jaren nog steeds goed uit. Na de toegift ‘Don't give up’ is het optreden voorbij. Tijd om terug te lopen naar huis. Ik ben benieuwd hoe mijn stem zondag klinkt na 2 avonden flink (vals) en enthousiast meezingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten