donderdag 21 augustus 2008

Contact met Lee Towers: Foute Party



Met een vriendin heb ik 2 jaar geleden in Bob’s saloon verkleed gefeest tijdens mijn eerste Foute Party van Q-music. Het wordt tijd voor ronde 2 op 20 juni 2008. Dit keer in Brothers in Bunnik. Na een fotoshoot thuis wordt het tijd om de voetjes van de vloer te gooien. Ik kijk mijn ogen uit, zoveel mensen zijn verkleed. Vele groepen vrienden hebben moeite gedaan om er fout uit te zien.
Met een wijntje in de hand hangen we een tijdje over de railing bij de entree om anderen te bekijken. Het wordt tijd om de ‘sauna’ te betreden. Helaas zijn ze in die zaal vergeten de airco aan te zetten, maar dat mag de pret niet drukken. We staan vooraan, zodat we Anita Meyer en Lee Towers diep in de ogen kunnen aankijken. Ik heb zelfs de eer om zijn hand te schudden, tijdens het liedje “You’ll never walk alone”. Gelukkig kan ik dit jaar wel hard meezingen. Toch een liedje met veel herinneringen (mijn broertje Eddy was een groot Feyenoord fan).
Door die "sauna" zijn we genoodzaakt wijn te blijven drinken. Er wordt veel gebeten in de gratis snoepkettingen. De hele avond zingen we mee en dansen we op foute muziek. We lopen op het juiste moment de zaal in voor een optreden van 2 Brothers on the 4th Floor. Dit keer maar eens uit ons dak op een klein podium in het publiek. Het is wel oppassen dat we door ons enthousiasme daar niet vanaf vallen.


Er zijn dit keer helaas geen leuke single mannen om ons op te vangen. We nemen eind van de avond een taxi terug naar huis. Nu de foto’s afwachten op de site van Q-music en Brothers. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten