woensdag 3 september 2008

Een nieuwe uitdaging in de slaapkamer

Ik ga een nieuwe uitdaging aan in mijn slaapkamer. Ik heb iets gekocht uit de nieuwe collectie. Het is een bouwpakket. Maar hoe snel zal ik de handleiding voor mega dummy’s uit frustratie opeten? En zie ik het verschil wel tussen al die losse onderdelen? Handig ben ik nog steeds niet en heb geen engelengeduld, ik ben benieuwd.


Ik koop een zwart nachtkastje uit de nieuwe collectie van IKEA. De salontafel gaat opzij, de mouwen omhoog gestroopt. Ik leg alle onderdelen op de grond en ga aan de slag. Ik zie een inbussleutel, dit houdt in dat ik deze keer geen hulplijn hoef in te zetten. Geen bestelling van een mannenhand en een boormachine. Ik ben trots, hij staat in 20 minuten op zijn pootjes in de slaapkamer. Ik heb gehoord dat je ook kleine successen moet vieren. Ik zing spontaan, vrolijk vals mee op het foute liedje van Samantha Fox “Touch me (I want your Body)". Trouwens, volgens mij is er een nieuwe ‘foute’ CD uit. Dat wordt weer shoppen.


Ik tel nog minimaal 3 klussen in huis waar ik graag een hulplijn voor in wil zetten. Deze klus heb ik zelfstandig afgerond. Natuurlijk heb ik niet de illusie dat ik al klaar ben voor de (in mijn ogen) moeilijke klussen in huis. Ik twijfel. Zal ik mijn inschrijving dit jaar voor de cursus buikdansen maar inruilen voor een cursus klussen voor dummy’s?
Nee, toch maar niet. Iedereen zijn kwaliteiten. Ik zeg altijd maar, ik kan weer heel snel typen….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten