maandag 18 augustus 2008

Strandvolleyballen - Hoek van Holland

Zaterdagavond is de reünie met de groep van mijn rondreis naar Indonesië. Ik word nog verstandig met de jaren. Ik besluit niet mee te gaan naar de kroeg. Mijn wekker gaat zondag om 7.00 uur af. Ik ben nog steeds geen ochtendmens en wil graag met mijn ogen open de volleybal aan zien komen. Ik duik rond middernacht toch mijn nestje maar in. We spelen zondag op het strand in Hoek van Holland. Jacqueline en ik spelen bijna alle wedstrijden mee. De mannen wisselen bij de service. Helaas zijn niet alle tegenstanders sportief ingesteld en zeuren over hard en zacht contact. Gelukkig zijn wij een gezellig team en maken ons niet druk. Zon, wind en regen, we blijven enthousiast volleyballen. We starten laat in onze poule 's morgens, dus dit keer geen tijd voor een lunch. We zitten 's middags in de verliezerspoule.
De zon begint te schijnen. De mannen uit ons team worden niet afgeleid door vrolijke jonge slanke spelende jongedames. En de vrouwen kijken vooral niet naar bruingebrande en afgetrainde mannenlichamen. We richten onze aandacht volledig op de bal. Ondanks onze inzet verliezen we toch alle wedstrijden. Het was een leuke sportieve dag. Onze volgende volleybaltoernooi spelen we in Scheveningen Haven. Ik heb de zon al besteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten