zaterdag 25 oktober 2008

Concert Marco Borsato - wit licht

Ik word onverwachts meegevraagd voor het concert van Marco Borsato. Met witte kleding aan rijden we vrijdagmiddag de file in richting het Gelredome in Arnhem. Veel fans geven gelukkig gehoor aan de kledingcode. Wat een mooi uitzicht vanaf onze uitstekende zitplaatsen en wat een indrukwekkende show!! Zoveel beter dan het Symphonica in Rosso concert twee jaar geleden. Ik ben geraakt en dat voelt goed bij een concert. Ik heb in mijn leven op veel liedjes van Marco gehuild, maar ook heerlijk gezoend.
Ik ben aangenaam verrast als “mijn” DaniĆ«l Boissevain op het podium verschijnt en het lied “Saturday Night” goed ten gehore brengt. Dat Marco aan het eind van het concert over het publiek heen vliegt, vind ik een beetje over de top. Maar ik geniet van de prachtige lichtshows. Wat ben ik blij dat ze mij heeft meegevraagd voor het concert.
In de pauze doe ik inspiratie op voor mijn witte outfit voor het “Stout en Nieuw” feest met Gerard Joling in december. Dan ga ik met 3 vriendinnen over de top wit gekleed inclusief vleugeltjes. “Flying to the Tropics” was toch een titel van een van zijn liedjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten