zondag 20 april 2008

Conny in de bocht (karten)

Indoor karten in American Roadhouse op zaterdag 19 april. Met helm, handschoenen en een schattige overal lopen we richting de kartbaan. 5 jongens en 2 meiden.Tijd voor actie. 
Ik doe mijn helm op en probeer iets mee te krijgen van de instructie. Ik hoor volgens mij iets over het gebruik van verschillende vlaggen. Iets van niet te dichtbij komen, passeren en vlaggen. Natuurlijk had ik van te voren wat tips ingewonnen bij een vriend. Inhalen? Dat laat ik mij niet zomaar overkomen! 

Ik ga als 4e van start. En ja hoor, toch in de eerste paar laps afremmen in de bochten. Ik krijg de smaak te pakken. Ik word een keer behoorlijk getikt en sta direct stil. Ik begin het steeds leuker te vinden. Ik trap het gas steeds meer in, ik slip 2 keer maar vlieg gelukkig niet uit de bocht. Marcel staat al klaar met zijn camera. Hennie gaf later aan dat het bij 2 aaneengesloten laps niet mogelijk was mij te passeren. Kijk, dat is leuk om te horen. Dan heb ik toch iets opgestoken van de tips van Mike.
Iedereen is nieuwsgierig naar de uitslag. Wie was de snelste van ons team? Dat was Rob met een snelheid van 31,23 en ik werd 6e met 36,26 sec. Rob had zelfs zijn eigen helm meegenomen. 

Na de 2e lap wordt het tijd voor een uurtje glowbowlen. Dat wordt lachen, ik heb dat vaker gedaan. Gelukkig heb ik aan Michael een goede rivaal. Ik baal natuurlijk wel even dat hij net met 1 punt verschil wint. Ik gooi het voor nu maar even op mijn spierpijn. Anders had ik hem zeker ingemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten